۲۷  میلیون و ۶۵۶ هزار و ۵۰۸ نفر تا امروز دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۱۹۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند،

به گزارش خبرگزاری شبستان: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۴۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۳۰ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۳۶۷ تن رسید.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۳ تن دیگر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۳۶۰ نفر افزایش یافت. این در حالی‌ست که تا به امروز خوشبختانه ۷ میلیون و ۵۹ هزار و ۹۳۴ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۲۱ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۲ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۱۶۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، صفر شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۱۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۳۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۲ درصد است.
 
 

کد خبر 1186442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha