از اهدای بسته های معیشتی به کارگران تا برگزاری کارگاه شبهه شناسی غدیر

هدایت خواه با بیان اینکه در ایام دهه ولایت و امامت کارگرانی که از قبل شناسایی شده اند برنامه معیشتی برای آنها خواهیم داشت، گفت: اعزام گروه های جهادی باید در قالب تیم پزشکی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، ستار هدایت خواه در نشست ستاد گرامی داشت دهه امامت و ولایت ضمن تقدیر تشکر از نهادها و سازمان های فعال در حوزه ستاد غدیر، اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود برنامه ها منحصر به دهه امامت و ولایت نباشد، زیرا ماه ذی الحجه مناسبت های متعدد داشته که همه آنها با موضوع ولایت بوده و باید در این زمینه برنامه جامع داشته باشیم.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نباید به صورت جزیره ای و پراکنده عمل کرد، افزود: به نظر می رسد که باید دبیرخانه‌ با مسئولیت اداره کل تبلیغات اسلامی با کار کارشناسی طراحی و عملیاتی شوند و برنامه های نهادها و سازمان ها مشخص و یک هم افزایی وجود داشته باشد.

 

وی یادآور شد: باید بحث تبیینی و معرفتی ولایت، جایگاه ولایت و شبهه هایی که امروز در این زمینه وجود دارد و امتیازهایی که این تفکر و اندیشه دارد، مدنظر قرار گیرد.

 

هدایت خواه خاطرنشان کرد: ما ولایت و مسئله ولی را نباید صرفاً یک موضوع و جریان تاریخی بدانیم، بلکه ولایت روح حرکت تفکر دینی و روح توحید و کارکردهای ولایت کارکردهای اجتماعی و تربیتی است که باید مد نظر قرار گیرد.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هرچند که ما بحث مولا را در غدیر بیان می کنیم ولی در بطن آن عشق و پیوند عاطفی میان ولی و مردم و میان خود مردم و بیان ویژگی های جامعه ولایی و خدماتی که انجام می گیرد در راستای تفکر غدیر که می‌تواند زمینه‌ساز تحقق حکومت جهانی شود، وجود دارد.

 

وی ابراز داشت: در حوزه تبیینی باید مطالب در قالب های مختلف رسانه، فضای مجازی، فضای تبلیغی جامعه، نشست در دانشگاه‌ها، پاسخگویی به شبهات و کارکردهای مهم بخش تبیینی و معرفتی که ناظر بر شبهاتی که امروز در جامعه مطرح می شود به ویژه در زمینه مسئله جایگاه ولایت تفکر دینی، تبیین شود.

 

هدایت خواه با اشاره به اینکه در بخش عاطفی و تهییجی فضاسازی های شهری برگزاری جشن ها به ویژه جشنواره سرود مدنظر است، گفت: پیشنهاد می‌شود گروه های سرود با توجه به آمادگی هایی که دارند در ایام دهه امامت و ولایت جشنواره سرود برگزار شود و در مناطق مختلف شهری اجرا داشته و گروه های برتر تجلیل شوند.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برگزاری شب شعر در دهه ولایت امامت و فضاسازی های شهری نیز می تواند موثر واقع شود، افزود: بخش سوم یعنی اقدامات اجتماعی به نام غدیر و در ایام دهه امامت و ولایت خدمات اجتماعی به مردم ارائه شود که بخشی از آن تشویق مردم به بحث قربانی و اطعام نیازمندان با محوریت مردمی است.

 

وی خاطرنشان کرد: باید با استفاده از ظرفیت نهادهای حاکمیتی جهت مشارکت مردم نظیر اطعام نیازمندان و بسته های معیشتی در برنامه ها تلاش کرد.

 

هدایت خواه با بیان اینکه در ایام دهه ولایت و امامت کارگرانی که از قبل شناسایی شده اند برنامه معیشتی برای آنها خواهیم داشت، ادامه داد: اعزام گروه های جهادی باید در قالب تیم پزشکی در دستور کار قرار گیرد.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کارگاه شبهه شناسی غدیر نیز برگزار خواهد شد، گفت: ادارات می توانند در ایام غدیر از کارکنان سادات خود با اهداء شال سبز تجلیل کنند.

کد خبر 1186501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha