کادر درمان بدون هیچ چشم داشتی به مقابله با کرونا پرداختند

قرآن پژوه کشورمان با بیان اینکه کادر درمان کشور در ایام کرونا زحمات زیادی کشیدند و من دعا گوی این عزیزان به خاطر زحمات و از خودگذشتگی هایشان هستم، گفت: کادر درمان بدون هیچ چشم داشتی به مقابله با کرونا پرداختند.

بهاءالدین خرمشاهی قرآن پژوه کشورمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به صفر رسیدن آمار فوتی های کرونا و اعلام این خبر از سوی وزیر بهداشت گفت: من دعاگوی کادر درمان به خاطر زحمات و از خودگذشتگی هایشان در ایام کرونا برای مقابله با این بیماری هستم.


وی افزود: کمترین واژه ای که می توان برای زحمات این عزیزان انتخاب کرد ایثار و از خودگذشتگی و نو دوستی است.


این قرآن پژوه کشورمان با بیان اینکه بنده خود ۱۶ ماه قبل به بیماری کرونا مبتلا شدم که هنوز ریه های من درگیر و در حال درمان هستم، گفت: من بیشتر از کسانی که به این بیماری مبتلا نشده اند، با زحمات و از خودگذشتگی های کادر درمان آشنایی دارم و از نزدیک زحمات و تلاش های شبانه روزی آنها را برای درمان بیماران مشاهده کردم.


 خرمشاهی خاطرنشان کرد: این همه ایثار و ازخودگذشتگی در حالی است که آنها اصلا به فکر اضافه کاری یا پاداش نبودند حال آنکه همین اضافه کاری و پاداش هم  به موقع با آنها پرداخت نمی‌شد ولی آنها بدون چشم داشتی از این دریافتی ها به خدمت به مردم خدمت می کردند.


 این قرآن پژوه کشورمان اظهار داشت: به دلیل سن بالا و ضعف جسمی نمی‌توانستم به مراکز مورد نظر برای دریافت واکسن بروم و در دو مرحله یکی از عزیزان به منزل من آمد و من واکسن را به این شکل دریافت کردم.


 وی افزود: بابت همه زحمات کادر درمان و از خودگذشتگی های آنها واژه ای جز تقدیر و تشکر در مورد این عزیزان بر زبانم نیست.


 قرآن پژوه کشورمان از زحمات وزارت بهداشت، مسئولین دولت و کادر درمان تقدیر و تشکر کرد.
 

کد خبر 1186814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha