نگاه مسئولین باید خدمت بی منت و صادقانه باشد/ لزوم تامین زیرساخت های گردشگری در جیرفت

مهدی فداکار گفت: نگاه مسئولین به مردم خدمت بی منت و صادقانه باشد چرا که مردم ولی‌نعمت هستند، این نگاه خدمتگزاری وظیفه ما را سنگین تر می کرده و مسئولیت امانتی است که باید با دقت برای رضای خدا کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، مهدی فداکار در آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان جیرفت، گفت: مسئولیت در جمهوری اسلامی کار بسیار سخت و افتخار بزرگی است از این رو کار سختی است که باید فردای قیامت پاسخگوی خداوند بود.

 

استاندار کرمان افزود: از این رو مسئولیت افتخار آمیز است که به مردمی خدمت می کنی سال ها با اهدای خون فرزندان خود پای کار نظام ایستاده اند.

 

وی تصریح کرد: اگر نگاه مسئولین خدمت بی منت و صادقانه باشد آنگاه مردم ولی‌نعمت هستند،این نگاه خدمتگزاری وظیفه ما را سنگین تر می کرده و مسئولیت امانتی است که باید با دقت برای رضای خدا کار کرد.

 

فداکار ابراز کرد: فرماندار باید با اقناع سازی و سازماندهی و استفاده از کلیه امکانات و ظرفیت ها برای پیشرفت و آبادانی شهرستان استفاده کند.

 

استاندار کرمان تاکید کرد: فرماندار می بایست در تصمیمات خود رضایت خدا را مدنظر قرار دهد نه رضایت خلق خدا، و در عین صداقت و اخلاص باید نوکر مردم باشد.

 

وی ادامه داد: فرماندار وظیفه دارد با همه گروه های سیاسی ارتباط داشته باشد چرا که نماینده دولت است و  سرکشی به مردم و وقت ۲۴ ساعته برای خدمت به آنها را در اولویت قرار دهد چرا که فرصت مسئولیت اندک است.

 

فداکار اظهار کرد: علاوه بر این فرماندار باید به اتفاق مدیران از روستاها سرکشی کند و با روی باز به حرف مردم گوش کند.

 

استاندار کرمان مسئولیت را ابزاری برای خدمت به مردم دانست و اضافه کرد: باید سرکشی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان را در اولویت قرار دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: توجه جدی به توسعه شهرستان در بخش کشاورزی و صنعت با جدیت پیگیری شود، صنعت نیاز جدی است و در عین حال الگوی کشت باید اصلاح شود و کشاورزی قراردادی دنبال شود‌.

 

فداکار ابراز کرد: شهرستان جیرفت با وجود کنارصندل و دقیانوس ظرفیت بسیار خوبی برای گردشگری است که باید زیرساخت های آن همچون هتل گردشگری فراهم شود.

 

استاندار کرمان افزود: فرماندار باید از مشورت نخبگان استفاده کند شهرستان ظرفیت نیروی انسانی پر کار دارد و می تواند پر به کارگیری و مشورت آنها در حوزه های مختلف استفاده کند.

 

وی عنوان کرد: احترام به پیشکسوت های ورزشی و فرهنگی و سرکشی از آنها در اولویت باشد.

 

فداکار با اشاره به وقوع سیل در منطقه، بیان کرد: بحث احداث و تکمیل سیل بند به صورت جدی باید پیگیری و حل شود.

 

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: اختلافات را کنار بگذارید چرا که همه ما وظیفه داریم برای اعتلای منطقه و توسعه شهرستان تلاش کنیم.

 

وی در خاتمه گفت: یکی دیگر از ظرفیت های این شهرستان وجود ادارات کل است که باید از این ظرفیت ها برای توسعه و آبادانی منطقه استفاده کرد.

کد خبر 1186816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha