«معماریان» رئیس جدید دادگستری شهرستان طبس شد

طی مراسمی حجت الاسلام «احمد معماریان» با حکم رئیس قوه قضائیه به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان طبس منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگسترش شهرستان طبس امروز (28 خرداد) با حضور معاون قضایی دادگستری کل استان خراسان جنوبی و فرماندار و امام جمعه و جمعی از مسئولان طبس برگزار شد.

 

حجت الاسلام «احمد معماریان» رئیس جدید دادگستری شهرستان طبس در این جلسه گفت: خط قرمز ما تکریم ارباب رجوع است و همه سیستم‌ها موظف به این مهم هستند.

 

وی افزود: بر همه مسئولان نظارت خواهد شد و البته خودمان را تحت نظارت مردم می‌دانیم اما ترک فعل و نواقص مدیران دائم بررسی و در صورت لزوم برخورد خواهد شد.

 

رئیس جدید دادگستری شهرستان طبس تصریح کرد: در باب معیشت مردم ضعف‌هایی وجود دارد که باید هر مسئول در هر سیستمی خود را ملزم به حفظ آرامش روانی جامعه و مردم بداند و به هیچ وجه با هدف مچ‌گیری نیامده‌ایم و قطعا رضایت خداوند مد نظر است  و همه ما باید در راستای صلح و سازش تلاش کنند و می‌طلبد مساجد را پایگاه صلح کنیم.

 

وی در پایان گفت: از مردم درخواست داریم تا دادگستری را ملجاء خود بدانند و بنده هم تمام وقت در خدمت مردم هستم و با کسانی که موجب اخلال در معیشت و اقتصاد مردم شوند و موجب گرانی در شهرستان باشند، برخورد محکم خواهیم کرد.

 

گفتنی است؛ حجت الاسلام «احمد معماریان» با حکم رئیس قوه قضائیه به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان طبس منصوب شد و از زحمات «حسین گل‌محمدی» که نزدیک به ۶ سال ریاست دادگستری شهرستان طبس را عهده‌دار بود تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1186903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha