دبیرخانه آسیب های اجتماعی زنان و خانواده در گیلان تشکیل شود

یعقوب نژاد با بیان اینکه هیئت اندیش ورز حمایت از کانون خانواده و زنان تشکیل شود گفت: راه اندازی دبیرخانه آسیب های اجتماعی زنان و خانواده در گیلان مورد توجه قرار گیرد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « زهرا یعقوب نژاد» امروز ( شنبه ، ۲۸ خرداد ) در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت زنان و خانواده اظهار کرد: اسناد بالا دستی بسیاری در حمایت از خانواده و بانوان تعریف شده است.



مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری گیلان با بیان اینکه جلسات و کارگروه هایی در این راستا تشکیل شد گفت: دستگاه های مربوطه بایستی اقدامات اساسی تری برای حل مشکلات و معضلات خانواده و زنان در جامعه انجام دهند.



وی اذعان کرد: اجرای طرح های آسیب های اجتماعی در اولویت برنامه ها قرار گیرد و از طرح های موفق حمایت شود.

 


یعقوب نژاد تصریح کرد: برای حل معضلات خانواده و بانوان به یک برنامه عملی نیازمندیم. آموزش و پیشگیری از اهم موضوعاتی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.‌

 


وی با تاکید بر اینکه دبیرخانه آسیب های اجتماعی در استان راه اندازی شود افزود: در هر حوزه ای از آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، خودکشی و .... بایستی دبیر خانه تشکیل شود، آموزش و پیشگیری از دیگر برنامه هایی است که دستگاه های متولی بایستی مورد توجه داشته باشند‌.



یعقدر نژاد با اشاره به اینکه هیئت اندیشه ورز در راستای حل معضلات زنان و خانواده تشکیل شود خاطرنشان ساخت: از ظرفیت های دستگاههای متولی در راستای حل مشکلات بهره گرفته شود.

کد خبر 1186946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha