بازدید معاون دادستان تهران از زندان زنان شهر ری

در تداوم اجرای سیاست های دستگاه قضایی و دستورات دادستان تهران، مبنی بر سرکشی قضات از زندان ها و کاهش جمعیت کیفری، جانشین سرپرست دادسرای ناحیه ۷ ، از زندان زنان شهر ری بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در تداوم اجرای سیاست های دستگاه قضایی و دستورات دادستان تهران، مبنی بر سرکشی قضات از زندان ها و کاهش جمعیت کیفری، جانشین سرپرست دادسرای ناحیه 7 ، از زندان زنان شهر ری بازدید کرد و از نزدیک درجریان مشکلات، درخواست‌ها و نحوه نگهداری متهمان و محکومان قرار گرفت. حمیده قنبری معاون دادستان تهران و جانشین سرپرست دادسرای ناحیه 7 با اعلام این مطلب گفت: به همراه خانم کریمی، قاضی اجرای احکام و ناظر زندان در مورخ ۲۴ خردادماه جاری از زندان زنان شهرری بازدید و با تعدادی از زندانیان اعم از محکومین و متهمین ناحیه ۷، ملاقات حضوری داشتیم.

وی افزود: در این برنامه ضمن شنیدن اظهارات مددجویان، دستورات لازم درخصوص تقاضاهای واصله؛ مانند اعزام به شعبه شورای حل اختلاف زندان جهت صلح و سازش، استفاده از رأی باز، حضور در کارگاههای کوثر شهرداری و اعزام به مرخصی صادر و همچنین لوایح تعدادی از زندانیان نیز جهت انجام اقدامات لازم در دادسرا اخذ شد.

کد خبر 1187717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha