تأکید نمایندگان همدان در مجلس خبرگان بر رعایت چهار چوب‌های اسلامی و آموزش اخلاق در جشنواره تئاتر کودک همدان

مسئولان ستاد برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با نمایندگان مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، مسئولان ستاد برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، شامگاه دوشنبه با نمایندگان مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

آیت ‌الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی، نماينده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار گفت: اسلام مخالفتی با مسائل هنری ندارد و چهار چوب‌هایی را برای استفاده از مسائل هنری ترسیم کرده است که باید به طور کامل رعایت شود.

وی با بیان اینکه به مسائل و دغدغه‌های جوانان به ویژه ازدواج توجه شود، ادامه داد: امیدوارم با توجه به حمایت دولت، تحولی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گیرد تا امکان خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم فراهم شود.                   

مفاهیم اخلاقی و فرهنگی ضرورت دارد

آیت ‌الله غیاث‌الدین طه‌ محمدی، دیگر نماينده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار گفت: باید به کودکان و نوجوانان مفاهیم اخلاقی و فرهنگی را آموزش دهیم.

وی با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا کودکان ما را به بی‌راهه بکشانند، افزود: رسالت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی بسیار سخت و حساس است.

آیت الله محمدی با اشاره به اینکه شهر همدان مفاخر قابل توجهی دارد، ادامه داد: برگزاری برنامه‌های مختلف جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در شهرهای استان، سبب بهره‌مندی هرچه بیشتر کودکان و نوجوان آن شهرها از جشنواره خواهد شد.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، یکم تا ششم تیر با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1187764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha