سبک زندگی اسلامی با رویکرد زیست عفیفانه پیگیری می شود

حجت الاسلام عباسی گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی با رویکرد زیست عفیفانه، با محوریت مثلث خانواده، مدرسه و مسجد پیگیری می شود.

حجت الاسلام «مهدی عباسی» با اشاره به اهمیت بحث عفاف و حجاب در جامعه اسلامی و تبیین بیش از پیش این فرهنگ، از برپایی کمیته تبلیغ و ترویج در قرارگاه عفاف و حجاب استان خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: این کمیته با حضور و مشارکت دستگاه های فرهنگی، دانشگاهی و حوزه های علمیه فعالیت می کند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: این کمیته با رویکرد تنظیم گری نهاد ها و مردمی سازی بحث عفاف و حجاب و همچنین فعال کردن سرمایه های انسانی مردم پایه فعالیت می کند.

 

وی با اشاره به اینکه در این کمیته نخبگان فرهنگی، قرآنی، مذهبی و دانشگاهی حضور دارند، ادامه داد: این کمیته بسته های سیاستی و اقدامات اثرگذارش را به قرارگاه عفاف و حجاب استان پیشنهاد می دهد و مبتنی بر آنها فعالیت های خودش را پیش می برد.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: انشاالله در ادامه با مثلث خانواده، مدرسه و مسجد سعی می کنیم که بحث سبک زندگی اسلامی با رویکرد زیست عفیفانه که جزء طرح های خوب شورای فرهنگ عمومی است را در استان پیگیری کنیم.

کد خبر 1187892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha