آغاز سنجش بدو ورود نوآموزان مدارس جهرم از هفته دوم تیر ماه

قلیچ خانی گفت: سنجش بدو ورد نو آموزان مدارس شهرستان جهرم با رعایت پروتکل های بهداشتی از نیمه دوم تیر ماه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «حسین قلیچ خانی»، امروز (سه شنبه ۳۱ خرداد) در جمع خبرنگاران در خصوص زمان آغاز به کار پایگاه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی گفت: هفته دوم تیر ماه زمان آغاز فعالیت پایگاه سنجش نوآموزان کلاس اولی و پیش دبستانی بوده که بدین منظور ۲ پایگاه در شهرستان در نظر گرفته شده است.

 

معاون آموزش ابتدایی جهرم افزود: مرکز اختلالات یادگیری شایسته واقع در خیابان «آیت الله کاشانی» و دبستان «توحید» واقع در شهرک «فاطمیه» (خارقان) ۲ مرکزی است که نوآموزان می توانند بر اساس نوبتی که از سامانه سنجش دریافت کرده اند مراجعه کنند.

 

وی با اشاره به اینکه نوبت بندی و هماهنگی های لازم از طرف مدرسه و هنگام ثبت نام نو آموز انجام می شود، عنوان کرد: در سال گذشته نیز با همکاری اولیا و رعایت پروتکل های بهداشتی ۹۸ درصد نوآموزان توسط پایگاه های شهرستان مورد سنجش قرار گرفته اند.

 

قلیچ خانی اظهار کرد: داوطلبان جهش تحصیلی تا پایان تیر ماه با رعایت ضوابط و مقررات می توانند با درخواست ولی به همراه کارنامه فعلی و قبلی با سطح پیشرفت خیلی خوب به آموزشگاه های محل تحصیل مراجعه و آموزشگاه در اسرع وقت از سامانه سنجش نوبت دریافت می کند.

 

کد خبر 1187955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha