اعلام آمادگی همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با مجموعه سپاه جیرفت

بهرام مسلمی مهنی گفت: ما قدردان سپاه هستیم و اعلام آمادگی می کنیم که در حوزه فعالیت های مشترک همراه این نهاد باشیم و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱ تیرماه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با فرمانده جدید سپاه شهرستان جیرفت دیدار کرد.

 

«بهرام مسلمی مهنی» در این دیدار، با بیان این مطلب که سپاه حافظ جان، مال و امنیت مردم است، گفت: ما قدردان این نهاد هستیم و اعلام آمادگی می کنیم که در حوزه فعالیت های مشترک همراه سپاه باشیم و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان زیر بنای توسعه همه جانبه از منظر انقلاب را فرهنگ دانست و تصریح کرد: هیچ توسعه ای اتفاق نمی افتند مگر با زیر بنای فرهنگی، در هر کجا که به فرهنگ اهمیت داده نشود با شکست روبرو می شویم.

 

وی با اشاره به نقش فرهنگ در کلام مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: رهبری می فرمایند؛ از هر جا که حرکت کنید فرهنگ است و این نشان از اهمیت مهم فرهنگ دارد.

 

مسلمی مهنی تاکید کرد: ما امروزه درگیر یک جنگ تمام عیار فرهنگی با تمامی ابعاد در حوزه فرهنگ، رسانه و ... هستیم بنابراین همه باید تمام تلاش خود را در حوزه فرهنگی با هدف برنامه ریزی برای مقابله با توطئه های دشمن بکار گیریم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان این اداره کل را متولی اصلی حوزه فرهنگ دانست و بیان کرد: همگرایی و هم افزایی در حوزه فرهنگ اتفاق بزرگی برای ارتقای سطح فرهنگ جامعه است که ما به دنبال تحقق این مهم هستیم.

 

وی اظهار کرد: اگر برای ارتقای سطح فرهنگ جامعه تک محور باشیم هرگز نمی توانیم به موفقیت دست یابیم.

 

مسلمی مهنی فضای شهر جیرفت را انقلابی برشمرد و گفت: برای پیشبرد اهداف و برنامه های فرهنگی به تنهایی تصمیم نمی گیریم چرا که در این صورت کاری پیش نمی رود، ما با همراهی یکدیگر می توانیم در همه محور های فرهنگی همکاری کنیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان این مطلب که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری در جنوب کرمان فرهنگ است، خاطرنشان کرد: باید با همکاری و همراهی به دغدغه مهم و به جای حضرت آقا جامعه عمل بپوشانیم.

 

وی در خاتمه با تاکید بر این که باید با همگرایی و هم افزایی موفقیت های بالاتری در حوزه فرهنگ رخ دهد، عنوان کرد: ابزار هنر در اختیارفرهنگ و ارشاد است و در این زمینه نیز نگرش بسیار خوبی وجود دارد و باید با استفاده از این هنر دنبال رویداد بزرگی باشیم.

کد خبر 1188446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha