صفر شدن آمار فوتی های کرونا نتیجه مجاهدت‌های وزارت بهداشت دولت سیزدهم است

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: صفر شدن آمار فوتی های کرونا در کشور نتیجه مجاهدت‌های وزارت بهداشت دولت آقای رئیسی و تلاش شبانه‌روزی کادر درمان کشور است.

 قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری شبستان با اشاره به صفر شدن آمار فوتی های کرونا در کشور در روزهای 12 و 20 خرداد گفت: این موفقیت بزرگ نتیجه مجاهدت‌های دولت آقای رئیسی است.

وی افزود: دولت سیزدهم از همان روزهای شروع به کار خود تمام تلاش خود را به کار گرفت تا این بیماری را در کشور کنترل و مهار کند و یکی از موفقیت های بزرگ دولت آقای رئیسی این مسئله است.


نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: کادر درمان کشور بیش از دو سال تلاش شبانه روزی داشتند و به مقابله با ویروس منحوس کرونا پرداختند که انصافاً می ‌توان گفت که درگیر یک جنگ تمام عیار بودند.


ساعدی خاطرنشان کرد: کادر درمان کشور سربازان خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا بودند و باید به آنها خداقوت گفت.


وی افزود: مهار بیماری کرونا در کشور برگ زرین دیگری بر افتخارات جمهوری اسلامی است و هرچه دشمنان تلاش می‌کنند تا دستاوردهای این کشور و نظام نادیده گرفته شود اما موفق نمی شوند.


دکتر عین اللهی وزیر بهداشت برای اولین بار روز پنچ شنبه 12 خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.


وی همچنین برای دومین بار روز جمعه  20  خرداد و سومین بار روز یکشنبه 29 خرداد  اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.
 

کد خبر 1188520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha