جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان باعث رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان می شود

«ندا وفایی» کارگردان نمایش ریز جان گفت : نمایش «ریز جان» کار عروسکی است که مراحل رشد کودکان را بیان می کند.

«ندا وفایی» ، کارگردان نمایش «ریز جان» که  از استان قم در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان شرکت کرده است، در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: این نمایش  یک کار عروسکی است که راجب شخصیت های که در شهر زندگی می کنند و تمام شخصیت های آن بزرگ و درشت هیکل هستند، است.

 

وی ادامه داد: در این نمایش به کودکان آموزش داده می شود  که برای بزرگ شدن علاوه بر اینکه باید غذا به قدر کافی بخورند باید مراحلی را طی کنند و همچنین تجربه کسب کنند.

 

وی بیان کرد: اولین بار است که در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان شرکت می کند و فرصت خوبی است در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان و  جوانانی که به تئاتر علاقمند هستند.

 

کارگردان «ریز جان » گفت: جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اتفاق خوبی است در جهت اینکه به صورت ویژه به بخش تئاتر کودک پرداخته می شود.

 

عوامل اجرایی نمایش «ریز جان» عبارتند از: نویسنده : هادی حسنعلی،  عروسک گردان ها  ، محبوبه عراقی، فهیمه باروتچی، مینا مقامی زاده، عرفان صفری، امیر حسین عرب خراسانی، مهرانه زرگر، مهدی برقعی است.

 

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری‌امیر مشهدی عباس و با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود

 

 

کد خبر 1188575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha