اختصاص هشت سر فصل به آموزش و پرورش فارس در برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی

عسکری گفت: در برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در فارس، هشت سرفصل به آموزش و پرورش فارس اختصاص یافته و برنامه های تعیین شده برای آموزش و پرورش در برش استانی نیز تدوین شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدخلیل عسکری»، امروز (پنج شنبه 2 تیر) در دیدار با وزیر آموزش و پرورش که با حضور نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد، گفت: جلسات تخصصی اجرای سند تحول بنیادین در فارس از سال 94 شروع شده است و امام جمعه شیراز نیز در جلسه خبرگان بر اجرای سند تحول بنیادین تاکید کرده اند که توجه به آموزش و پرورش را از سوی نماینده ولی فقیه در فارس نشان می دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: در برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در فارس، هشت سرفصل به آموزش و پرورش فارس اختصاص یافته و برنامه های تعیین شده برای آموزش و پرورش در برش استانی نیز تدوین شده اند.
 

وی اضافه کرد: قرارگاه درون سازمانی و برون سازمانی سند تحول بنیادین در فارس راه اندازی شده و نماینده ولی فقیه در فارس، رئیس قرارگاه برون سازمانی و استاندار فارس، نائب رئیس آن است.

عسکری اعلام کرد: با برگزاری جلسه روسای آموزش و پرورش فارس با ائمه جمعه استان در هفته گذشته شاهد همکاری نزدیک تر میانت آموزش و پرورش و ائمه جمعه خواهیم بود.

کد خبر 1188772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha