امکان عضویت کودکان و نوجوانان مناطق روستایی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس

کامرانی گفت: کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار و روستایی می توانند از طریق بخش مکاتبه ‌ای مرکز آفرینش‌ های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس به عضویت رایگان این مرکز درآیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (پنج شنبه 2 تیر) با اشاره به ایجاد امکان عضویت کودکان و نوجوانان مناطق روستایی و کم‌ برخوردار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در جمع خبرنگاران گفت: کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار و روستایی می توانند از طریق بخش مکاتبه ‌ای مرکز آفرینش‌ های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس به عضویت رایگان این مرکز درآیند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: بخش مکاتبه ‌ای مرکز آفرینش‌ های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیش از ۵۰ سال سابقه به خدمت ‌رسانی به کودکان و نوجوانان  مناطق محروم و کم ‌برخوردار و افرادی که امکان حضور در کارگاه‌ های حضوری مراکز را ندارند، مشغول است و در ابتدا با نام «مرکز بررسی آثار» کار خود را آغاز کار کرده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 6 هزار عضو کودک و نوجوان در سراسر کشور، آموزش‌ های تخصصی در زمینه‌ نوشتن خلاق، شعر و داستان را در قالب نامه از مربیان خود دریافت می ‌کنند و کودکان و نوجوانان مناطق کم ‌برخوردار و روستایی که به مراکز فرهنگی هنری ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دسترسی ندارند، بیشترین اعضای بخش مکاتبه ‌ای را تشکیل داده اند.

کامرانی اعلام کرد: کودکان و نوجوانان علاقمند به نوشتن شعر یا داستان در نقاط مختلف کشور که امکان حضور در کارگاه‌ های ادبی مراکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری را ندارند، آثار خود را از طریق نامه یا به صورت الکترونیکی می توانند به مرکز آفرینش‌ های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کرده و آموزش‌ های تخصصی نوشتن خلاق، شعر یا داستان را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: کودکان و نوجوانان استان فارسی علاقمند به نویسندگی و شاعری می ‌توانند با ارسال یک اثر خود به شماره ۰۹۳۳۸۶۰۹۳۷۳ در واتساپ به عضویت مرکز آفرینش ‌های ادبی کانون پرورش فکری فارس درآیند.

کد خبر 1188799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha