ثبت نام ۲۲۰۶ نفر از خراسان جنوبی در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم

حجت الاسلام بخشی پور گفت: تاکنون ۲ هزار و ۲۰۶ نفر از قرآنیان استان خراسان جنوبی برای حضور در رقابت های چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «پرویز بخشی پور» ظهر امروز(۲ تیر) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام برای شرکت در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از ۲۱ اردیبهشت ماه امسال آغاز شده در رشته های آوایی پایان یافت.

 

وی گفت: ثبت نام در رشته های معارفی این دوره از مسابقات شامل تفسیر عمومی قرآن، ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه، ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه تا ۱۰ تیرماه سال جاری ادامه دارد.

 

مدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی افزود: بر اساس جدول رشته های این دوره از مسابقات تاکنون ۲ هزار و ۲۰۶ نفر از قرآنیان استان خراسان جنوبی برای حضور در رقابت های چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن ثبت نام کردند.


بخشی پور تصریح کرد: بیشترین ثبت کنندگان بخش آوایی در رشته تفسیر عمومی قرآن با ۷۸۰ نفر، رشته ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه با ۳۰۴ نفر و رشته قرائت ترتیل با ۲۳۴ نفر بوده است.


وی ادامه داد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در نیمه نخست مردادماه سال جاری برگزار می شود.


مدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین برگزیدگان مرحله شهرستانی شهریورماه امسال در مرحله استانی با هم رقابت خواهند کرد.

کد خبر 1188811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha