صدور یک هزار و ۲۰۰ کارت در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

زین العابدینی گفت: در طی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان یک هزار و ۲۰۰ کارت برای مهمانان و عوامل اجرای صادر شده است.

 «مهدی زین العابدینی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: ایجاد فضای آرام و با نشاط همراه با امنیت برای کودکان و خانواده ها در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان مورد توجه این کمیته است.

 

رئیس کمیته حراست بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان افزود:  پیگیری جهت ایجاد پوشش انتظامی لازم در سالن‌های نمایش و در محل اسکان مهمانان جشنواره ، مدیریت نظم سالن‌های اجرای نمایش ، تهیه کارت شناسایی عوامل اجرایی و میهمانان جشنواره با همکاری مسئولین کمیته‌های اجرایی  از برخی فعالیت های اجرای در کمیته حراست است.

 

زین العابدینی ادامه داد: آموزش کلیه نیروهای انتظامات و توجیه عوامل در حسن برخورد با مخاطبین ، میهمانان و گروه های نمایش  و ایجاد امنیت با بهره گیری از نیروهای توانمند و آشنا به وظایف حراست  از دیگر فعالیت های کمیته حراست است.

 


رئیس کمیته حراست جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان بیان کرد:  تا پایان جشنواره کلیه عوامل حراست در سالن ها و مکان های های اجرای نمایش حضور فعال خواهند داشت  و تلاش می کنیم تا پایان جشنواره شاهد آرامش و امنیت در جشنواره باشیم.

 

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری‌امیر مشهدی عباس با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود

 

کد خبر 1188877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha