مسابقه غدیری «نوای رحمت» در شهرستان سرخه برگزار می شود

فیض از برگزاری مسابقه غدیری «نوای رحمت» با موضوع حضرت امیرالمومنین علی (ع) و حادثه تاریخی غدیر خم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «علی فیض» در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقه غدیری «نوای رحمت» در شهرستان سرخه گفت: این مسابقه شامل آثار صوتی و تصویری است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه با بیان اینکه آثار ارائه شده به این مسابقه باید در قالب کلیپ (نماهنگ) و پادکست (فایل صوتی) باشد اضافه کرد: علاقمندان برای شرکت دراین مسابقه تا ۱۵ تیر مهلت دارند آثار خود را ارسال کنند.

 

وی از اهدای جایزه به ۱۴ نفر که آثار آنها در این مسابقه برگزیده شودخبردادوافزود: علاقه مندان با انتخاب شعر یا نثری زیبا در وصف حضرت علی (ع) یا حادثه غدیر و ضبط و ارسال آن در قالب های تعیین شده می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

 

فیض، با بیان اینکه آثاری که به گویش های سرخه ای، لاسجردی، افتری، مومن آبادی و سایر گویش های شهرستان سرخه باشد از امتیار ویژه ای برخوردار خواهد شد افزود: علاقه مندان در رده های مختلف سنی می تواند در این مسابقه شرکت کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه، مدت زمان هر اثر را حداکثر سه دقیقه با حجم حداکثر ۵۰ مگابایت عنوان کرد و افزود: این مسابقه با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه های عمومی و نیز کانون انتظار مسجد ولیعصر (عج) سرخه برگزار می شود.

 

علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر به مجتمع فرهنگی وهنری باران سرخه و یا کانون فرهنگی هنری انتظار سرخه مراجعه و یا شماره ۰۹۹۲۲۹۲۳۴۹۵ تماس بگیرند.

کد خبر 1189300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha