تاکید بر اهمیت فن بیان در فریضه جهاد تبیین/«سلام فرمانده» اعتقادات مردم ایران را به رخ دشمنان کشید

قناعت با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم با ظواهر، سلایق و نسل‌های مختلف در مراسم سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی بیرجند، گفت: این حضور باشکوه اعتقادات مردم ایران را بار دیگر به رخ دشمنان نظام کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» امروز(4 خرداد) در دیدار با جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی استان ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز اطلاع رسانی دینی، گفت: سازمان تبلیغات یکی از دستگاههای مهم فرهنگی کشور است که در سال 60 به دستور امام راحل  تاسیس شد.

 

وی همچنین ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه به مظلومیت شهید بهشتی در کشور اشاره کرد و گفت: طبق فرموده امام راحل مظلومیت شهید بهشتی بالاتر از مظلومیت شهادت او بالاتر بود، چراکه در آن زمان دشمن با تمام توان برای تخریب این شهید مظلوم تلاش می کرد، به حدی که حتی در دل برخی نیروهای انقلابی نیز نسبت به شهید بهشتی شبهه ایجاد شده بود.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت موضوع اطلاع رسانی و رفع شبهات از طریق شبکه تبلیغ در کشور، افزود: هجمه دشمن به انقلاب و نیروهای انقلابی از همان اوایل انقلاب در دستور کار دشمن قرار گرفت و تا امروز ادامه دارد.

 

قناعت با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم در کشور از همان اوایل انقلاب، مدیریت فضای سیاسی، روانی و تبلیغی بوده است، گفت: امروز روحانیون در خط مقدم تبلیغ قرار دارند و کار آنها از گذشته سنگین تر است.

 

وی با اشاره به اهمیت موضوع فن و هنر در امر تبلیغ و اطلاع رسانی، گفت: شبکه تبلیغ سازما تبلیغات باید متناسب با ناهنجاری ها در کشور امر تبلیغ را انجام دهند.

 

مقام عالی دولت در استان با اشاره به فعالیت بیش از 116 شبکه ماهواره ای در کشور علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و طرح شبهات متعدد برای سست کردن اعتقادات مردم، اظهارداشت: امروز باید فن بیان تبلیغ متناسب با ذائقه نسل جدید باشد.

 

قناعت با بیان اینکه جنگ فرهنگی بدلیل ظرافتی که دارد، مقابله با آن اقدامات ظریف و نرم می خواهد، گفت: سازمان تبلیغات در زمینه افزدون دانش و فن بیان گروه های تبلیغی خود تلاش بیشتری داشته باشد.

 

وی در ادامه به توصیه های هفتگانه رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام خمینی (ره) اشاره کرد و ادامه داد: هویت زدایی از انقلاب یکی از برنامه های دشمن است که موفق به انجام آن نشده است اما باید مراقب بود و با جهاد تبیین این توطئه دشمنان را خنثی کرد.

 

استاندار خراسان جنوبی دروغ سازی و جنگ روانی علیه نظام را از دیگر برنامه های دشمن عنوان کرد و گفت: متاسفانه دشمن با بزرگنمایی نقاط ضعف کشور و از طرف دیگر سانسور موفقیت ها، به دنبال تخریب است که باید مراقب بود و در این راه جهاد تبیین یک فریضه قطعی است.

 

قناعت با اشاره به اینکه دشمن با کمک برخی عوامل و فریب خورده ها در داخل کشور و شبکه های مختلف ماهواره ای خود به دنبال ایجاد فضای ناامیدی در کشور است، گفت: متاسفانه عده ای معدود از سلبریتی ها در این زمینه با دشمن هم صدا می شوند و حقایق را وارونه جلوه می دهند، از سوی دیگر برخی خواص سیاسی هم که خود را وامدار غربی ها می دانند در تریبون های رسمی علیه کشور دروغ پردازی دارند.

 

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هر روز بیشتر از گذشته به پیشرفت های خود ادامه می دهد، گفت: آمریکا که امروز علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت دارد، خود در حال فروپاشی است و در آینده به چند کشور تبدیل خواهد شد.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم با ظواهر، سلایق و نسل‌های مختلف در مراسم سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی بیرجند، گفت: این حضور باشکوه اعتقادات مردم ایران را بار دیگر به رخ دشمنان نظام کشید.

 

قناعت با بیان اینکه حضور مردم با ظواهر مختلف نشان داد که آنها کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دوست دارند و اعتقاد درونی آنها به یک منجی است که ظهور کند و کشورهای اسلامی را از دست نظام سلطه نجات دهد.

 

وی گفت: ناراحتی و واکنش های دشمنان نسبت این سرود ماندگار نشان می دهد که هدف گذاری ها در این مسیر درست بوده است.

 

 

کد خبر 1189462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha