کاهشی سرقت در زیرکوه/ طرح «خود حفاظتی» اجرا می شود

سرهنگ سلمانی با بیان اینکه سرقت در شهرستان زیرکوه کاهشی است، گفت: نزاعات و اختلاف جمعی و گروهی در شهرستان زیرکوه روند صعودی پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، سرهنگ «هادی سلمانی» امروز (5 تیر) در شورای اداری شهرستان زیرکوه اظهار داشت: نیروی انتظامی کشور با دستور و تایید مقام معظم رهبری از سطح نیرو به فرماندهی انتظامی کل تغییر کرد که این موضوع قطعا ناشی از عملکرد نیروی انتظامی است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه با اشاره به بحث پیشگیری و مقابله با سرقت گفت: اخیرا دستورالعمل پیشگیری و مقابله با سرقت ابلاغ شده است و ۲۷ دستگاه کشوری و لشکری در امر پیشگیری و مبارزه با سرقت مسئول هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه سرقت در شهرستان زیرکوه کاهشی است، افزود: نزاعات و اختلاف جمعی و گروهی در شهرستان زیرکوه روند صعودی پیدا کرده است و یکی از دلایل این موضوع عدم حضور یا مداخله موثر ادارات دولتی در موضوعات مختلف از جمله بحث مراتع، امور آب و ... است.

 

سرهنگ سلمانی بیان کرد: انتظار داریم دستگاه های اجرایی برای پیشگیری از این اتفاقات در موضوعات چالشی به موقع در صحنه حضور پیدا کنند و پاسخگوی درست و به موقع به مشکلات مردم داشته باشند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه با اشاره به اینکه طرح خودحفاظتی در سال گذشته طی 2 نوبت در ادارات انجام شد، گفت: امسال نیز برای پیشگیری از برخی اتفاقات در ادارات انجام خواهد شد و بحث خودحفاظتی یکی از دغدغه های ما و فرماندار شهرستان است.

 

 

کد خبر 1189716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha