نشست تخصصی رسانه و فرهنگ دینی برگزار شد / خبرنگار خبرگزاری شبستان تجلیل شد

نشست تخصصی رسانه و فرهنگ دینی با محوریت اقتضائات تبلیغ گفتمان‌ساز دینی در عرصه «جهاد تبیین» در مدرسه صدرای اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امروز (5 تیرماه) نشست تخصصی رسانه و فرهنگ دینی همزمان با هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی با محوریت اقتضائات تبلیغ گفتمان‌ساز دینی در عرصه «جهاد تبیین» در مدرسه صدرای اردبیل برگزار شد.

 

خبرنگاران خبرگزاری ها و فعالان رسانه ای استان و جمعی از کنشگران فرهنگی حضور فعال در این نشست داشتند و پرسش و پاسخ ها در این نشست موجب بازتاب بسیار خوب در بیان نقطه نظرات اهالی رسانه استان شد.

 

در این نشست حجت الاسلام «قاسم جعفرزاده » مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با موضوع  «رویکردها و ظرفیت های تبلیغ نوین در عرصه ی فرهنگ دینی»، «محمد سیمزاری» با موضوع «تبیین رویکردهای دینی فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی در جهت تحقق گام دوم انقلاب» و «اسحق رسولی» با موضوع «بررسی و تحلیل جریان‌ها رسانه ای معاند با فرهنگ دینی و انقلابی در عرصه ملی و بین الملل» به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

 

مدرسه معارف اسلامی صدرای میزبان این نشست تخصصی بود.

 

تجلیل از فعالان رسانه ای عرصه فرهنگ دینی به مناسبت هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی از دیگر بخش های این نشست تخصصی بود و «فرشاد قنبری» خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان اردبیل نیز به عنوان فعال تبلیغ دینی در این نشست مورد تقدیر قرار گرفت.

کد خبر 1189949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha