تذکر استاندار گلستان به دستگاه‌های اجرایی/ کم کاری در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران پذیرفتنی نیست

زنگانه به مدیران دستگاه های اجرایی استان گلستان متذکر شد که  به هیچ عنوان کم کاری و تعلل در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی محمد زنگانه» در جلسه شورای مشاورین ایثارگران با حضور رحیمی نسب، دبیر شورای مشاوران وزرا و مسئول هماهنگی امور ایثارگران کشور اظهارکرد: هیچ گونه کم کاری، تعلل و یا قصوری از سوی دستگاه ها و مدیران در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزندان ایثارگران پذیرفتنی نیست.

 

استاندار گلستان با تاکید بر اجرای قانون خاطرنشان کرد: هر کاری برای ایثارگران انجام دهیم کم است و آنان حق بزرگی بر گردن همه ما دارد. ضمن اینکه دلیلی برای عدم اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران وجود ندارد.

 

وی بیان کرد: به دستگاه هایی که اقدامات لازم را در اجرای قانون صورت نداده اند تاکید شده است ظرف مدت زمانی مشخص گزارش اقدام عملی خود را ارائه دهند.

 

استاندار گلستان عنوان کرد: تا کنون روند اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در گلستان مناسب بوده است و امیدواریم سایر دستگاه ها نیز به زودی این قانون را اجرایی کنند.

 

وی اظهارکرد: توجه به خانواده شهدا و اشتغال آنها بسیار مهم است و با توجه به تسهیلات و اعتبارات مناسبی که برای پیشرفت استان در نظر گرفته شده است باید اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران مورد نظر باشد.

 

کد خبر 1190810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha