مدیران کاروان‌ها برای سرو بهتر غذا در رستوران هتل‌ها برنامه ریزی کنند

جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از مدیران کاروان ها خواست برای سرو منظم و بهتر غذا در رستوران هتل های محل اقامت زائران در مدینه برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین «سید حسین رکن الدینی» این مطلب را در جریان بازدید از هتل وفاده الزهرا مدینه در پاسخ به یکی از زائران بیان کرد که از محدودیت فضا و ازدحام در رستوران هتل به هنگام ارائه خدمات بعنوان مشکل نام برد.

وی اظهار داشت: بارها گفته شده که در شهر مدینه به دلیل تخریب شماری از هتل ها برای اجرای طرح های جدید با محدودیت فضا مواجه هستیم و مدیران کاروان ها بهتر است برای حضور زائران در رستوران برنامه زمانبدی تنظیم کنند تا به هنگام سرو وعده های غذایی فضا به اندازه کافی برای استفاده زائران وجود داشته باشد.


جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین از مدیران ایرانی هتل ها خواست تا افرادی را که به دریافت خدمات درمانی نیاز دارند به مراکز پزشکی زائران ایرانی در مدینه منوره راهنمایی کنند.


وی پس از شنیدن اظهارات یکی از زائران مبنی بر اینکه برخی از مواد غذایی از جمله پنیر بصورت فله و بدون بسته بندی در اختیارشان قرار می گیرد، خواستار رسیدگی به این موضوع شد.


حجت الاسلام و السملین رکن الدینی درباره تعداد معینه ها (دستیاران زن روحانیون کاروان ها) که سوال یکی از بانوان زائر بود، گفت: برای کاروان های 135 و 160 نفره که بیش از 60 درصد ظرفیت آنها از بانوان باشند یک معینه در نظر گرفته شده است تا برای پاسخگویی به مسائل شرعی بانوان کمک کنند. همچنین این افراد در هتلها به بانوان کاروان هایی که معینه ندارند خدمات ارائه می دهند.  


علی محمدی از زائران استان مرکزی نیز با تقدیر از تلاش ها و خدمات ارائه شده توسط مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت گفت: به رغم اینکه  ایران و عربستان سعودی روابط دیپلماتیک ندارند اما مسئولان توانسته اند به خوبی هماهنگی های لازم را انجام دهند و امکانات رضایتبخشی  در اختیار زائران قرار گرفته است.


وفاده الزهرا یکی از هتل های شهر مدینه است که بیش از 680 نفر ظرفیت دارد و هم اکنون از استان های یزد 2 کاروان و مرکزی، تهران و قم هر کدام یک کاروان در آن اقامت دارند.

کد خبر 1190901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha