هزینه ۳۳۴۷ میلیارد ریالی شرکت گاز استان برای خرید کالا

جعفرزاده گفت: سه ماهه اول امسال، در مجموع بیش از ۳ هزار و ۳۴۷ میلیارد و ۶۵۱ میلیون ریال صرف خرید انواع کالا و اقلام مورد نیاز شده است.

«قادر جعفرزاده»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، با اعلام اینکه برای اجرای پروژه‌های گازرسانی، لوله‌های پلی اتیلنی و فولادی مورد نیاز خریداری شده است، اظهار کرد: طی سه اول امسال، در مجموع ۶۲۹ هزار و ۲۹۲ متر لوله پلی اتیلنی به مبلغ حدود ۶۴۹ میلیارد ریال و نیز ۲۶۶ هزار و ۹۷۷ متر لوله فولادی به مبلغ حدود یک هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال خریداری و انبار شده است.

رئیس امور تدارکات و عملیات کالا شرکت گاز آذربایجان‌غربی افزود: این در حالی است که طی سه ماهه نخست سال گذشته، ۳۵۵ هزار و ۶۸۲ متر لوله پلی اتیلنی به مبلغ حدود ۲۲۴ میلیارد ریال و همچنین ۳۷ هزار و ۱۶۹ متر لوله فولادی به مبلغ حدود ۴۲ میلیارد ریال خریداری شده بود.

وی  در ادامه به خرید ۱۲۹ ایستگاه به مبلغ ۴۳۷ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال طی سه ماهه امسال اشاره و اظهار کرد: در مدت مشابه سال قبل ۶۴ ایستگاه به مبلغ ۲۴۱/۵ میلیارد ریال خریداری شده بود.

جعفرزاده همچنین با اعلام اینکه علاوه بر این، طی سه ماهه اول سال‌جاری ۶۲۶۸ دستگاه کنتور با صرف هزینه‌ی ۳۸ میلیارد ریال و ۷۴۴۰ رگولاتور به میزان بیش از ۲۳ میلیارد ریال خریداری شد، خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین ۱۳۶ هزار و ۴۷۳ فقره اتصالات و شیرآلات با صرف حدود ۲۲۹ میلیارد ریال خریداری شده است.

 

کد خبر 1190948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha