تعرفه آب و برق مددجویان با رعایت الگوی مصرف رایگان است

حجت‌الاسلام عالیشاه با بیان اینکه تعرفه آب و برق برای مددجویان کمیته امداد که الگوی مصرف را رعایت کنند رایگان است، گفت: برگزاری دوره های آموزش مهرت مصرف بهینه ویژه مددجویان نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۸تیر) در نشست با «مصطفی بابایی» مدیر عامل شرکت توزیع برق منطقه غرب استان مازندارن با بیان اینکه ۸۰هزار خانوار در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات مختلف این نهاد در بخش های فرهنگی ، اشتغال، درمانی، معیشت و... بهره من هستند، اظهار کرد: بخشی از ماموریت های این نهاد حمایتی با همراهی خیرین و مراکز نیکوکاری محقق می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: ۱۲هزار دانش آموز و هزار و ۶۰۰ نفر دانشجو تحت حمایت هستند که خدمات فرهنگی به آنان ارائه می شود.

 

وی بیان کرد: سیاست راهبردی کمیته امداد توانمند سازی است و برنامه ریزی های مناسب در این خصوص انجام می شود.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه گفت: اهدا جهیزیه به تمامی نوعروسان تحت حمایت که در نوبت دریافت جهیزیه بودند، اهدا هشت هزار و ۴۰۰دستگاه لوازم خانگی، پرداخت وام صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به سه هزار نیازمند در اسفند ماه از جمله اقدامات این نهاد در سال گذشته بوده است.

 

وی ادامه داد: در سال‌جاری هم تاکنون سه هزار دستگاه لوازم خانگی به مددجویان با کمک خیران تهیه و تحویل داده شد.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه با بیان اینکه تامین مسکن از جمله کارهای مهم کمیته امداد است، گفت: هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مددجویی در حال ساخت است و پنج هزار و ۴۰۰ مددجوی تحت حمایت در استان مستاجر هستند و به این افراد کمک می شود. 

 

وی در مورد رایگان بودن فیش  آب و گاز و برق مددجویان افزود: مددجویان قانع و کم مصرف هستند و آموزش های لازم و فرهنگ سازی در خصوص درست مصرف کردن باید ارائه شود و دوره های آموزشی الگوی مصرف برگزار می شود .

 

حجت‌الاسلام عالیشاه افزود: در راستای کمک و خدمت رسانی به نیازمندان با روحیه جهادی و انقلابی اقدامات موثری انجام می شود.

کد خبر 1191049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha