اجرای طرح آیات قرآنی/ ثبت نام ۲۵۰ نفر از شیراز در طرح ملی رحله

همتی گفت: تا امروز ۲۵۰ نفر در طرح رحله ثبت نام کرده اند که تعدادی از آنها را طلبه و دانشجویان تشکیل می دهند و مابقی هم دانش آموز هستند.

«علی اصغر همتی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: شیراز بیشترین ثبت نامی در طرح رحله برادران را به خود اختصاص داده است. مدیر مرکز شبانه روزی حفظ و تفسیر آل یاسین شیراز افزود: تا امروز 250 نفر در طرح رحله ثبت نام کرده اند که تعدادی از آنها را طلبه و دانشجویان تشکیل می دهند و مابقی هم دانش آموز هستند.

 

وی با بیان اینکه 75 نفر در طرح یک ساله ثبت نام کرده اند، افزود: طرح آیات زندگی حدود سه سال است که در حال برگزاری است که در قالب آن هفته ای یک تا دو آیه به صورت مجازی در گروه ها بارگزاری می شود.

 

همتی خاطرنشان کرد: آیات قرآن به همراه داستان، حدیث، تفسیر و خلاصه کوتاهی از آن با رویکرد کاربردی مطرح می شود. وی گفت: دفترچه هایی در 10 سطح به صورت حضوری در بین شرکت کنندگان دوره توزیع می شود که هر سطح شامل 40 آیه می باشد.

 

وی توضیح داد: 400 آیه موضوعی کوتاه و هر دفترچه شامل شعر، حدیث و داستان می شود که در جلسات حضوری در هفته دو تا سه آیه در کلاس همخوانی می شود و مطالب تفسیری آن بیان می شود.

 

همتی یادآور شد: این کلاس ها مطابق با نیازها و شرایط سنی شرکت کنندگان برگزار می شود. مدیر مرکز شبانه روزی حفظ تفسیر آل یاسین شیراز خاطرنشان کرد: شرکت نوجوانان و جوانان در طرح رحله باعث می شود تا سبک زندگی آنها معنوی شود و از نظر اجتماعی، رفتار فردی آیات قرآن در زندگی شان تاثیرگذار خواهد بود.

کد خبر 1191082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha