برنامه های متنوعی برای بزرگداشت دهه امامت و ولایت در استان سمنان برگزار می شود

فلاح لاله زاری از برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های فرهنگی ویژه بزرگداشت دهه امامت و ولایت با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «فرشید فلاح لاله زاری» در نشست هماهنگی برنامه های بزرگداشت عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت، با بيان اينكه دهه ولايت و امامت فرصت ارزشمند و مغتنمي براي عرض ارادت به رسول خدا و اهل بيت (ع) است گفت: این دهه فرصت مناسبی برای دفاع از حریم ولایت و بازنشر مبانی عقیدتی اسلام است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های فرهنگی ویژه بزرگداشت دهه امامت و ولایت با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهارداشت:این برنامه ها با همکاری واحدهای مختلف فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار خواهد شد.

 

وی، حمایت از برگزاری جشن های مردمی و عمومی را از اهم برنامه ها بیان کرد و افزود: برگزاری شب شعر غدیر در شاهرود یکی از برنامه های فرهنگی به مناسبت عید سعید غدیر در استان سمنان است.

 

فلاح لاله زاری برگزاری برنامه ها ۱۰ شب ۱۰ مسجد با محوریت گرامیداشت دهه امامت و ولایت را از دیگر برنامه ها برشمرد و افزود: بررسی و برنامه ریزی در خصوص برگزاری جلسات علمی غدیرشناسی و شناخت نهج البلاغه از جمله برنامه هایی است که پیش بینی شده در این ایام برگزار شود.

 

از عید سعید قربان تا خجسته عید غدیرخم به عنوان دهه امامت و ولایت در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده است که امسال این دهه از یکشنبه ۱۹ تیر تا دوشنبه ۲۷ تیر خواهد بود.

کد خبر 1191325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha