اعتبار حدود ۹۰۰ میلیون ریالی بنیاد شهید شیروان ابلاغ شد

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان گفت: امسال ۲۲۴ میلیون ریال در حوزه بهداشت و درمان، ۲۰۰ میلیون ریال مسکن، ۳۹۳ میلیون ریال فرهنگی و ۸۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی برای حوزه های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران ابلاغ شده است.

«رمضانعلی رازقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد:  611  دیدار با ایثارگران در قالب طرح «سپاس» انجام شد که این دیدارها با خانواده‌های شهدا و ایثارگران نشان دهنده مراتب ارادت مسئولان به جامعه ایثارگری است و این باید در تمام طول سال استمرار داشته باشد.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان اجرای طرح سپاس را در راستای رفع مشکلات ایثارگران عنوان کرد و افزود: طرح سپاس از حالت احوال پرسی محض از ایثارگران خارج و با هدف گرفتن مشاوره از وضعیت جامعه، دیدار مسئولان با خانواده های شهدا و ایثارگران انجام می شود.

 

رازقی با اشاره به اقدامات انجام شده امسال عنوان کرد: امسال 6 یادواره شهدا، نصب 9 عدد تابلوی برقی و 20 بنر کوچک مزین به تمثال شهدا تعویض شده که این اقدامات فرهنگی به پاس گرامیداشت شهدا و خانواده های آنان همچنان ادامه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اعتبارات امسال خاطرنشان کرد: امسال 224 میلیون ریال در بهداشت و درمان، 200 میلیون ریال مسکن، 393 میلیونریال فرهنگی و 80 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی برای حوزه های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابلاغ شده است.

 

رازقی اظهارکرد: با توجه به اینکه اشتغال و مسکن، مهم ترین دغدغه خانواده شهدا، فرزندان جانباز و ایثارگران است، امسال اقدامات خوبی انجام شده و در دست انجام است تا بتوانیم با پرداخت تسهیلات مسکن و اشتغالزایی کمک کوچکی به رفع دغدغه این قشر عظیم داشته باشیم.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان بیان کرد: شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۷ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

کد خبر 1191793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha