اجرای طرح اوقات فراغت توسط کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم(ع) یزد

طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری مسجد چهارده معصوم (ع) یزد با عنوان « مهدیار» آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری مسجد چهارده معصوم (ع) یزد با عنوان « مهدیار» آغاز به کار کرد.

 

این دوره ویژه دختران وپسران برگزار می شود که برگزاری کلاس های آموزشی، دوره های مهدویت، مسابقات فرهنگی از جمله برنامه های این دوره ها است.

 

در زمینه آموزشی برنامه های این کانون شامل کلاس های قرآن، رایانه، نظامی، ژله و سفره آرایی و در زمینه ورزشی نیز شامل کلاس های شنا، فوتسال، تیراندازی، تنیس، فوتبال دستی، دارت و راپل می شود.

 

همچنین در زمینه فرهنگی و هنری نیز کلاس های کانون «منتظران نور» شامل بافتنی، نقاشی، خوشنویسی، خیاطی و... است.

 

مدیر این کانون نیز در گفت و گو با شبستان در یزد با بیان اینکه باید در برنامه‌های اوقات فراغت به مسائل دینی و همچنین آموزش هنرهای به روز که متناسب با ذائقه نسل جوان است توجه شود، ادامه داد: بهره برداری شایسته از اوقات فراغت، جامعه را به سوی سازندگی اخلاقی، شکوفایی استعدادها، خلاقیت و توسعه فکری رهنمون می سازد.

 

وی ادامه داد: نظر به اهميت نقش كانون هاي فرهنگي هنري مساجد در غني سازي اوقات فراغت كودكان و نوجوانان،  طرح ملي غني سازي اوقات فراغت بچه هاي مسجد، با شعار « مسجد، شوربندگي، نشاط زندگي» و با هدف جذب كودكان و نوجوانان به مساجد، ترويج معارف اسلامي، مهارت آموزي و نشاط بخشي در تابستان 1401 از ابتداي تيرماه تا پايان شهريور ماه در كانون هاي فرهنگي هنري مساجد برگزار مي شود.

 

کد خبر 1191860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha