کارگروه جهاد تبیین در شهرستان سمنان تشکیل شد

نوروزی فرد با اشاره به شکل گیری کارگروه جهاد تبیین در شهرستان سمنان گفت: در این کارگروه جهاد تبیین که چشم انداز و راهبرد دقیقی دارد بررسی می شود.

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «محمد نوروزی فرد» در حاشیه برگزاری نشست جهاد تبیین درخصوص اهمیت جهاد تبیین گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین را فریضه‌ای فوری تبیین کردند و این رسالت افرادی است که دل در گرو آرمان‌های انقلاب دارند و تکلیفی بر دوش آنان محسوب می‌شود تا درباره جهاد تبیین نقش آفرینی کنند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان با بیان اینکه  نقش مردم و بدنه اجتماعی تأثیرگذار و دغدغه مند در این مسئله قطعاً برجسته‌تر است گفت:  ما اگر مداح، هیئت و ارکان هیئت‌های مذهبی را به مثابه موثران جامعه می‌شناسیم اگر ائمه جماعات و مبلغان را به عنوان اقشار مؤثر جامعه می‌شناسیم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی هیئت را مرکز جهاد تبیین می‌دانیم، طبیعتاً نقش آفرینی برای آنان باید همراه با برنامه و یک مدیریت راهبردی شکل بگیرد.

 

وی با تأکید براینکه جهاد تبیین از شئون مردمی سازی مسائل فرهنگی جامعه است ادامه داد: هر کجا که مردم به میدان آمده و نقش آفرینی کردند، در آن مصداق، دارای برکات زیادی شدیم و توانستیم گره‌های بزرگی را باز کنیم.

 

نوروزی فرد بیان کرد: در شهرستان سمنان نیز پیش بینی شد تا پیگیر شکل‌گیری کارگروه جهاد تبیین باشیم و از همه فعالان و دغدغه مندان و نخبگان شهرستان دعوت خواهیم کرد که در این کارگروه کمک حال ما باشند خوشبختانه این اتفاق با حضور حجت‌الاسلام راجی رقم خورد و ما توانستیم شاهد نخستین برنامه کارگروه جهاد تبیین در سمنان باشیم.

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان با بیان اینکه جهاد تبیین چشم‌انداز و راهبرد دقیقی دارد که باید در کارگروه تبیین شود، افزود: همکاری و هم افزایی بین بخشی و بین ادارات می‌تواند در زمینه جهاد تبیین مؤثر باشد تا به هدف گذاری که مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، برسیم.

کد خبر 1191982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha