نوجوانان مسجدی کانون ‌«منتظران نور» جهرم در مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی شرکت کردند

نیکجو گفت: یک دوره مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی ویژه بچه ها مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم برگزار شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: فعالیت های ورزشی و تفریحی در کنار سایر برنامه های دینی و معنوی مورد توجه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» بوده و در ترغیب آنها به سمت مسجد تاثیر بسیاری دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم ورزش و سرگرمی از لازمه های زندگی افراد است که نقش موثری در شادابی، طراوت و سرزندگی دارد، افزود: در این کانون فرهنگی هنری علاوه بر ورزش های گروهی، مسابقات ورزشی نیز برگزار و مورد استقبال بچه های مسجد قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه از این رو برنامه های مختلف ورزشی، تفریحی، اجرای مسابقات و سرگرمی ها در طول هفته ویژه گروه های سنی مختلف در این کانون برگزار می شود، عنوان کرد:برگزاری مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی از جمله این برنامه ها بوده که در روزهای گذشته به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» برگزار شده است.

 

نیکجو با اشاره به اینکه در این مسابقه که ویژه گروه سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد، بچه های مسجد با نشانه گرفتن هدف با یکدیگر به رقابت پرداختند، اظهار کرد: این مسابقه ویژه گروه «شهید هادی نعمتی» برگزار شد که اعضای آن را بچه های مسجد در گروه سنی نوجوان تشکیل می دهند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم، اظهار کرد: در پایان این مسابقه «سینا سپهر» به مقام نخست رسید و «یاسین تدین نژاد» نیز دوم شد.

 

وی در پایان گفت: مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی پس از برگزاری کلاس هفتگی عقیدتی این گروه سنی برگزار شده است.

کد خبر 1192280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha