وقوع زلزله  ۴.۳ دهم ریشتری در گیلان/ خسارت جانی نداشتیم

جلالی از وقوع وقوع زلزله ۴.۳ دهم ریشتری در محدوده شرق گیلان خبر داد و گفت: طبق آخرین گزارش‌های واصله این زلزله خسارت جانی به دنبال نداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدرضا جلالی» امروز (یکشنبه،۱۲ تیر) در برنامه گفت‌وگوی خبری آخرین اخبار و اطلاعات از زلزله عصر امروز استان گیلان را تشریح کرد و اظهار داشت: مقارن ساعت ۱۸:۳۵ عصر امروز در عمق هشت کیلومتری زمین و در محدوده جغرافیایی شهرستان لنگرود زلزله‌ای به بزرگی ۴.۳ دهم در مقیاس ریشتر به وقوع پیوست.

 

فرماندار شهرستان لنگرود ابراز داشت: متعاقب این اتفاق کمیته‌های ارزیابی را مأمور ارزیابی و بررسی وضعیت کردیم و طبق گزارش‌ها این زلزله خسارت جانی و مالی به جزء یک مورد بانویی سالمند اهل شهرستان لنگرود در بر نداشت.

 

جلالی تصریح کرد: این بانوی سالمند در زمانی که قصد تخلیه منزل را داشت به علت برخورد سرش با دیوار دچار مصدومیت جزئی شد که بلافاصله نیروهای خدماتی نسبت به انتقال فرد مذکور به مراجع درمانی اقدام کردند.

 

وی با بیان اینکه تا این لحظه گزارش دیگری مبنی بر خسارت جانی و مالی زلزله به فرمانداری ارسال نشده است خاطرنشان کرد: جلسه فوق العاده مدیریت مقابله با بحران بلافاصله تشکیل شد تا کلیه دستگاه‌های اجرایی، بخشداران، دهیاران و شهرداران، دستگاه‌های خدماتی و امداد رسان برای ارائه خدمات لازم به مردم در آمادگی کامل باشند.

کد خبر 1192471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha