توزیع غذای نذری و بسته های معیشتی ویژه نیازمندان در روز عید غدیر به همت کانون «مشکات الرضا (ع)»

رحیمی از توزیع غذای نذری و بسته های معیشتی ویژه نیازمندان در روز عید غدیر به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم خبر داد.

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کمک و دستگیری از نیازمندان همواره مورد توصیه بزرگان دین بوده و همواره ائمه اطهار (ع) به جود و سخاوت معروف و مشهور بوده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)» شهرستان جهرم با تاکید بر الگوگرفتن و تبعیت از اهل بیت (ع) در کارهای نیک و خیرخواهانه، افزود: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری نیز در این زمینه قدم هایی برداشته و این مهم نیز همچنان ادامه دارد.

 

وی بیان کرد: در گام جدید بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)» قصد داریم همزمان با عید سعید غدیر خم به تهیه بسته های معیشتی و همچنین تهیه غذای نذری ویژه محرومان اقدام کنیم.

 

رحیمی عنوان کرد: در این راستا تهیه 50 بسته مواد غذایی در دستور کار بچه های مسجد است که این بسته ها شامل اقلام ضروری خانواده ها بوده که قرار است میان افراد و خانواده هایی که از پیش شناسایی شده اند توزیع شود.

 

وی گفت: علاوه بر این پخت و توزیع غذای نذری، توزیع شیرینی و شربت دیگر برنامه این کانون فرهنگی هنری در روز عید سعید غدیر خم است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)» در پایان از خیران، نیکوکاران خواست تا ضمن مشارکت در این برنامه، با کمک های نقدی و غیر نقدی خود در ثواب این کار خیر سهیم شوند.

کد خبر 1192597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha