نقش موقوفات در رونق تولید، ایجاد اشتغال، و حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان قابل توجه است

حجت الاسلام واحدی گفت: در سال‌های اخیر با توجه به تغییر رویکرد سازمان اوقاف ، نقش موقوفات در رونق تولید، ایجاد اشتغال، جلوگیری از خروج ارز و حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان قابل توجه بوده و خوشبختانه روز افزون است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «عبدالله واحدی» در بازدید سرزده استاندار مرکزی از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی به ارایه گزارشی از فعالیت این اداره کل در بخش های مختلف پرداخت و گفت: افزایش بهره‌وری موقوفات موجب افزایش درآمد موقوفات شده و در نهایت بر اساس نیت واقف منجر به افزایش بهره مندی موقوفٌ علیهم (مستمندان ، ایتام و...) خواهد شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، با اشاره به پروژه‌های سرمایه‌گذاری در دست اقدام ،افزود: مجموعه اوقاف با مجموعه های دانش بنیان ارتباط خوبی داشته و در این راستا گام های موثری را بر می دارد.

 

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر با توجه به تغییر رویکرد سازمان اوقاف، نقش موقوفات در رونق تولید، ایجاد اشتغال، جلوگیری از خروج ارز و حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان قابل توجه بوده است، ادامه داد: خوشبختانه این مهم همواره ادامه دارد و کارهای خوبی در این راستا انجام شده است.

 

 گفتنی است، در ادامه جلسه نیز موضوعات مرمت بازار تاریخی اراک، مرمت و بازسازی برخی بقاع متبرکه از جمله ۷۲ تن علیهم السلام ساروق و موضوع روستاهای موقوفه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 1192754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha