پرداخت بیش از ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان متقاضی زابل

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زابل گفت: در مجموع، مبلغ ۵۵ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال تسهیلات در سرفصل‌های مختلف، به مددجویان متقاضی در سطح شهرستان زابل پرداخت شده است.

«ناصر حاتمی مقدم» رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زابل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در سال ۱۴۰۰، در مجموع ۵۸۸ فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان زابل اعطا شده است.

 

حاتمی اظهار کرد: از این تعداد، ۳۴۰ فقره وام کارگشایی، ۸۶ فقره در سرفصل مسکن، ۷۹ فقره در سرفصل خودکفایی، ۵۹ فقره در بخش درمان، ۱۷ فقره وام فرهنگی (دانشجویی)، ۴ فقره وام حمایتی ودیعه مسکن، ۲ فقره وجوه اداره شده و یک فقره وام نیز به مددجوی بهزیستی پرداخت شد.

 

وی افزود: در مجموع، مبلغ ۵۵ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال تسهیلات در سرفصل‌های مختلف، به مددجویان متقاضی در سطح شهرستان زابل پرداخت شده است.

 

 رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زابل بیان داشت:تأیید استحقاق و نیازمندی بر حسب تشخیص رئیس شاخه یا کمیسیون حمایتی، ارائه درخواست یا معرفی نامه از مراجع ذی‌صلاح و سکونت در محل درخواست وام از شرایط بهره‌مندی از وام‌های قرض الحسنه است.

کد خبر 1192804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha