اجرای نمایش خیابانی «مردم» در آبادان

نمایش خیابانی «مردم» کاری جدید از خانواده تئاتر پیچک در محوطه سینما مهر آبادان به اجرا در آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، نمایش خیابانی «مردم» کاری جدید از خانواده تئاتر پیچک و به نویسندگی و کارگردانی رضا چوپان هنرمند آبادانی در محوطه سینما مهر آبادان اجرا شد.

 

این اثر که چهل و ششمین کار کارگردان و هنرمند آبادانی است با نگاهی ساده و روان به برشی از زندگی مردم آبادان پرداخته است.

 

«رضا چوپان» در این باره اظهار کرد: در این نمایش که به مدت 

سی دقیقه اجرا می شود، نگاهی ساده و اجمالی به مهربانی و همدلی مردم آبادان در برهه های مختلف زندگی از دوران دفاع مقدس تاکنون خواهیم داشت و تلاشمان این بوده که برای عبور از بحران های متداول راهکارهایی را نیز ارائه دهیم.

 

کارگردان نمایش خیابانی مردم با بیان اینکه این اثر در مجموع فرمایشات مقام معظم رهبری را به عنوان برهان قاطعی برای عبور از موانع موجود در کشور معرفی می کند افزود: این نمایش تا روز (سه شنبه ۲۱ تیر) سال جاری در محوطه سینما مهر آبادان راس ساعت ۲۱:۳٠ پذیرای علاقه‌مندان به این هنر ارزشی خواهد بود. 

 

چوپان به بازیگران این اثر نمایشی اشاره کرد و یاد آور شد: این نمایش با هنرنمایی مونس رنجبری، نگار شمیلاوی، امیرعلی داوودی، امید سواریان، سهام عسکراوی، علی عبادی، سهیلا صبوحی، آمنه خزائی، حامد عسکراوی، فاطمه بختیاری، علی حیاوی، هانیه فرهانی، سعید عیاشی، ستایش حیاوی، آتنا گودرزی، عسل قطب و ایلیا چوپان اجرا می شود.

 

کد خبر 1193145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha