اهتمام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در رونق تولید خراسان جنوبی

قناعت از اهتمام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در بحث رونق تولید در استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «جواد قناعت» امروز (۱۵ تیر) در حاشیه مراسم افتتاح کشتارگاه صنعتی تیپ 4 نهبندان و در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: از کارهای بسیار ارزشمند نهادهای انقلابی و به ویژه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، توجه ویژه به مناطق محروم و کمتربرخوردار است.

 

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در استان خراسان جنوبی و به ویژه نهبندان هم به عنوان شهرستان هدف محرومیت زدایی، اقدامات خوبی انجام داده است.

 

وی با اشاره به پروژه کشتارگاه صنعتی نهبندان که با حضور مدیر هلدینگ کشاورزی و شماری از نمایندگان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در استان به بهره برداری رسید، اظهار داشت: کشتارگاه تیپ 4 به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای اولین بار در شهرستان نهبندان اجرا شد.

 

قناعت افزود: بنا به برنامه ریزی های صورت گرفته، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، احداث کشتارگاه را در شهرستان های زیرکوه و طبس هم در دستور کار دارد.

 

استاندار خراسان جنوبی در ادامه اشاره کرد: یکی از پروژه های دیگری که در نهبندان و با توجه به اقتضائات موجود اجرا شده، بازار عرضه دام است.

 

به گفته وی؛ ایجاد این بازار، ضمن اشتغالزایی،تمرکز در خرید و فروش دام را هم رقم می زند.

 

استاندار ضمن تشکر از توجه خاص ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) به استان، متذکر شد: طی تفاهم نامه ای که منعقد شده به زودی شاهد ورود ستاد به موضوع احیای واحدهای راکد و غیرفعال استان در زمینه کشاورزی و امنیت غذایی خواهیم بود.

 

قناعت در پایان گفت: در حال حاضر واحدهایی در استان داریم که به خاطر تکانه های اقتصادی داخلی و خارجی تعطیل شده و به حالت راکد درآمده اند، با ایجاد کارگروهی ویژه در راستای تفاهم نامه منعقده، ان شاء الله به زودی شاهد فعال شدن دوباره این واحدها خواهیم بود.

کد خبر 1193359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha