داشتن نیروهای انسانی فعال و تنوع برنامه ای از مهمترین فاکتورهای کانون های مساجد است

بیکی گفت: داشتن نیروهای انسانی فعال و دلسوز و تنوع برنامه ای زیاد از مهمترین فاکتورهای کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مهدی بیکی» امروز (چهارشنبه 15 تیر) در دیدار با «غلامعلی کوهساری»، نماینده مردم شهرستان های رامیان، آزادشهر و بخش های فندرسک و چشمه ساران و عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان تاثیرگذارترین نهادهای فرهنگی و هنری است که می تواند با حداقل اعتبارات نقش بسیار خوبی را در عرصه فرهنگ و هنر ایفا کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: داشتن اماکن در جوار مساجد و نیروهای انسانی خوب و دلسوز و فعال و همچنین تنوع برنامه ای زیاد از فاکتورهای بسیار خوب این کانون ها است که بار مالی و حقوقی را از روی دوش دولت بر می دارد اما عوائد تولیدات فرهنگی و هنری آنها می تواند به سود جامعه باشد.

 

وی ادامه داد: حمایت های معنوی و مادی مجلس و دولت از این کانون ها می تواند به عنوان یک موتور محرکه ای باشد تا بچه های مسجد با روحیه ای مضاعف مسیر فعالیت های فرهنگی و هنری را در جوار مساجد دنبال کنند.

 

بیکی ضمن تشکر از حضور «غلامعلی کوهساری»، نماینده مردم آزادشهر و رامیان در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان از ایشان می خواهیم که حمایت های خودشان را همواره از کانون های مساجد داشته باشند.

 

 

 

کد خبر 1193513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha