بیان خدمات نظام مصداق جهاد تبیین است

کریمی با اشاره به اینکه بیان خدمات نظام مصداق جهاد تبیین است، گفت: خدمات نظام به مردم باید توسط مدیران بازگو شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «عبدالعلی کریمی»، امروز (چهارشنبه ۱۵ تیر) در آیین معارفه فرماندار جدید جهرم گفت: بیان خدمات نظام مصداق جهاد تبیین است.

معاون توسعه، مدیریت و منابع استاندار فارس با اشاره به وجود همدلی و هم افزایی در مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان جهرم، افزود: توانمندی های بسیاری در جهرم وجود دارد که از جمله آن انسانی قدرتمند و بالنده بوده که خدمات بسیاری را در این شهرستان انجام داده است.

وی جهرم را یک شهرستان دانشگاهی و قطب کشاورزی برشمرد و اظهار داشت: امکانات موجود در این شهرستان و پیگیری های مسوولان آن قابل تقدیر است.

کریمی از خصوصیات دولت سیزدهم را مردمی بودن عنوان کرد و گفت: وقتی شخص رئیس جمهوری پیش قدم شده و در شهرها، روستاها و همچنین چادرهای عشایری حضور پیدا کرده و مشکلات را لمس می کند به طبع مسؤلان استانی و شهرستانی باید این رویه را الگو قرار دهند.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات موجود در جامعه، گفت: بخش عمده این مشکلات از بیرون تحمیل می شود که نباید آن را دست کم گرفت.

معاون توسعه و مدیریت استاندار فارس با اشاره به اینکه تلاش بیگانگان این است که مردم را از نظام نا امید کنند، اظهار کرد: حق مردم است که بیشتر به آنها خدمت شود اما همین اندازه نیز دشمن چشم دیدن ندارد و با شایعه پراکنی و تلاش های مذبوحانه، قصد ناامید کردن مردم را دارد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات تنها مربوط به کشور ما نیست و سایر کشورها نیز در زمینه مسائل اقتصادی دچار مشکلات عدیده شده اند، تصریح کرد: باید دست به دست هم دهیم و معضلات و مشکلات را به تدبیر و همراهی مردم مرتفع کنیم.

کریمی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود فرماندار جدید جهرم را فردی دانست که از بطن شهرستان برخاسته و سکان دار فرمانداری شده است.

وی با اشاره به اینکه توصیه ما به فرماندار جهرم این است که با مردم مدارا کرده و جهت رفع مشکلات آنان تلاش مضاعف داشته باشد، گفت: یکی از تعهدات دولت به مردم طرح نهضت ملی مسکن است که فرماندار جهرم نیز باید در این زمینه همت داشته باشد.

معاون استاندار فارس عنوان کرد: همچنین فرماندار باید از نیروهای انقلابی بسیجی و جهادی در عرصه مدیریت اجرایی شهرستان استفاده کند.

کد خبر 1193599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha