جلسه استیضاح شهردار رشت لغو شد

به دلیل عدم حد نصاب قانونی اعضای شورا چهل و پنجمین جلسه علنی شورای شهر رشت که قرار بود با موضوع بررسی استیضاح شهردار رشت برگزار شود بار دیگر لغو شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت قرار بود امروز (چهارشنبه ۱۵ تیر) با حضور اعضای شورای شهر و با موضوع بررسی استیضاح شهردار رشت برگزار شود که به دلیل عدم حد نصاب قانونی و حضور نیافتن برخی از اعضای شورا جلسه مذکور لغو شد.
 
با توجه به حضور سید امیر حسین علوی در چهل و سومین جلسه صحن علنی شورای و پاسخ به سوالات اعضای شورا و قانع نشده آن‌ها از پاسخ‌های ارائه شده استیضاح شهردار رشت از جمله دستورکارهای اصلی جلسه امروز قرار گرفت.
 
لازم به ذکر است بر اساس توضیحات مسئول حقوقی شورای اسلامی شهر رشت، عدم طرح صورتجلسه مربوط به اقناع از پاسخ طرح سؤال شهردار در هیئت تطبیق مصوبات فرمانداری و به جهت جلوگیری از شبهات احتمالی بعدی و با استناد به فرصت ده روزه قانونی استیضاح که به اتمام نرسیده از جمله دلایل لغو جلسه قبلی استیضاح شهرداری بود.
 
گفتنی است، اجرای پروژه‌های اولویت دار شهرداری، وضعیت آسفالت خیابانها و‌ معابر، کمبود پارکینگ در سطح شهر، زیباسازی محیطی و نصب المان، رفع نواقص و ساماندهی پل‌های عابر پیاده، پرداخت عادلانه حقوق و دستمزد، پروژه ممیزی املاک و قراداد با شرکت فن آوا، قرارداد جمع‌آوری و خرید پسماند خشک و احداث سرویس های بهداشتی در سطح شهر از جمله سوالات مهم اعضای شورا از شهردار بود که شهردار رشت در چهل و سومین جلسه علنی نسبت به آنها پاسخهایی را ارائه داد.
 
محمد حسین واثق کارگرنیا، هادی رمضانی، سید حسین رضویان، مجید عزیزی، نادر حسینی، رضا عاشری و سید شمس شفیعی هفت عضو حاضر در این جلسه شورا بودند.
 
کد خبر 1193618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha