سیاست گذاری در پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر اساس تعالیم اسلامی باشد

فرماندار آران و بیدگل گفت: سیاست گذاری و برنامه‌ریزی در راستای رشد و پرورش فکری کودکان و نوجوانان بایستی بر اساس ارزش‌ها و نظام تعلیم و تربیت اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر علی اکبر رضایی در بازدید از کانون پرورش فکری کودکان آران و بیدگل گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بهره‌مندی از جایگاهی ممتاز در ساماندهی و عرضه‌ی تولیدات و فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی، سازمان معیار در حوزه‌ی کودک و نوجوان است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: سیاست گذاری و برنامه‌ریزی در راستای رشد و پرورش فکری کودکان و نوجوانان بایستی بر اساس ارزش‌ها و نظام تعلیم و تربیت اسلامی باشد.

 

رضایی تاکید کرد: رعایت تناسب تولید کتاب و نشریات کانون با نیازهای روز کودک و نوجوان در گروه سنی مخاطبان، تنوع در موضوع‌های مختلف دینی، علمی، فرهنگی از دیگر موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی به تقویت بعد محتوایی در فعالیت های کانون اشاره کرد و گفت: لازم است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به برنامه ریزی و اجرای برنامه های شاد و با نشاط برای کودکان و نوجوانان اقدام کند.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در ادامه از بخش‌های مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آران و بیدگل بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌ های کانون قرار گرفت.

 

در ادامه، نرگس شمس مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آران و بیدگل ضمن ارائه گزارشی از ظرفیت‌ها و فعالیت ها و برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پیشنهاداتی در زمینه توسعه فعالیت های کانون و همکاری های مشترک با دستگاه های اجرایی و فرهنگی شهرستان ارائه کرد./

کد خبر 1193683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha