دوره های تخصصی در حوزه های علمیه برگزار شود

حجت الاسلام قریشی گفت: برای برگزاری دوره های تخصصی در حوزه های علمیه نیازمند حمایت مرکز بوده تا طلاب استان نسبت به مسائل و شبهات روز اطلاعات و شناخت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، دیروز، (۱۵ تیرماه)  در دیدار  با حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد، معاون آموزش حوزه های علمیه کشور گفت:   تنوع ادیان و مذاهب استان و هم مرزی با سه کشورT مباحث فرهنگی استان را نیز تحت تأثیر قرار داده و لازم به توجه بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به وضعیت حوزه های علمیه استان اشاره کرده و ادامه داد: حوزه های علمیه استان باید نسبت به شرایطی که استان دارد مورد توجه بیشتر قرار گیرند.

وی افزود: حوزه های علمیه استان نسبت به حوزه های سایر استان ها نواقص زیادی دارد که نیاز است مدیریت حوزه های علمیه کشور به این مسئله نگاه ویژه ای داشته باشند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به تلاش شبانه روزی مسئولین استانی حوزه علمیه، تصریح کرد: مسئولین استان شبانه روز تلاش می کنند اما کافی نیست و حوزه های علمیه استان نیاز به نگاه ویژه تر از سوء مدیریت کشوری دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای برگزاری دوره های تخصصی در حوزه های علمیه نیازمند حمایت مرکز بوده تا طلاب استان نسبت به مسائل و شبهات روز اطلاعات و شناخت داشته باشند.  

کد خبر 1193700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha