۲۰ جشن غدیر خم در موسسه‌های قرآنی استان اردبیل برگزار خواهد شد

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: ۲۰ جشن غدیر خم همزمان با دهه امامت و ولایت در موسسه های قرآنی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 20 جشن غدیر خم همزمان با دهه امامت و ولایت در موسسه های قرآنی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: خطبه خوانی غدیر، طرح مسئله ولایت و بیان سیره عملی پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) در خصوص واقعه غدیر از جمله مباحث فکری در این جشن ها خواهد بود.

 

وی اعلام داشت: تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و ولایت و زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عج) از دیگر برنامه های این جشن های مردمی است.

 

طاهری با اشاره به اهمیت واقعه غدیر، خاطر نشان کرد: مسئله ولایت یکی از شاخصه های دین مبین اسلام است که باید توجه ویژه به آن در دهه ولایت و امامت صورت گیرد.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد: از عموم مردم دعوت می شود تا در برنامه های غدیر مشارکت جدی داشته باشند.

 

طاهری تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد تا در این برنامه های معنوی بتوانیم به شناخت نسل امروز با مسئله ولایت اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

 

کد خبر 1193798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha