پرداخت ۳۲ میلیارد تومان اعتبار به کارگاه های اشتغال زایی خراسان جنوبی

هنری گفت: طی ۶ ماه گدشته ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات به ۷۵۰ کارگاه اشتغال زایی در استان پرداخت کردیم و یک هزار و ۶۰۰ نفر در این کارگاه مشغول به فعالیت شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی هنری» امروز (۱۶ تیر) در حاشیه بازدید از کارگاه اشتغال به خبرنگاران اظهار داشت: یکی از فعالیت های بسیج سازندگی در حوزه توانمندسازی و اشتغالزایی و حمایت از کارآفرینان اشتغال خُرد خانگی در مناطق مختلف است.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: فعالیت های اشتغال با محوریت صندوق های قرض الحسنه بر اساس ظرفیت سنجی در مناطق مختلف اجرا می شود و در این راستا به شناسایی افراد نیازمند اشتغال زایی می پردازیم.

 

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم تامین بازار فروش تولیدات خُرد خانگی است، افزود: به همین منظور با اتصال تولیدکنندگان خُرد خانگی به راهبران شغلی بحث حمایت از کارآفرینان شغلی را در دستور کار قرار داده ایم تا این مشکل برطرف شود.

 

هنری با اشاره به پرداخت تسهیلات تبصره 16 اشتغال زایی گفت: طی 6 ماه گدشته 32 میلیارد تومان تسهیلات به 750 کارگاه اشتغالزایی در استان پرداخت کردیم و یک هزار و 600 نفر در این کارگاه مشغول به فعالیت هستند.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی عنوان داشت: بسیج سازندگی به دنبال تسهیل گری در میدان اشتغال زایی است و همه ظرفت های اشتغال زایی شناسایی می شود و مورد هدایت هدفمند قرار می گیرند.

 

وی با توجه به اینکه 474 صندوق قرض الحسنه در خراسان جنوبی راه اندازی شده است، گفت: در این صندوق ها 32 هزار نفر عضویت دارند و 18 تعاونی اشتغال زایی ایجاد کرده اند و 30 میلیارد تومان میانگین منابع سرمایه این صندوق ها است.

 

 

 

 

کد خبر 1193810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha