اولین «کارگاه آموزشی مدیران روابط ‌عمومی‌های استان کرمانشاه» برگزار شد

اولین «کارگاه آموزشی مدیران روابط ‌عمومی‌های استان کرمانشاه با حضور استاندار، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه و مدیران روابط عمومی دستگاه هایی اجرایی و فرمانداری های استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، در این کارگاه هشت ساعته، موضوعاتی از جمله خبرنویسی، عکاسی، فن بیان و ارتباط مؤثر و آموزش نرم‌افزارهای کاربردی توسط اساتید و کارشناسان استان کرمانشاه تدریس شد.

 

براساس این گزارش، بهمن امیری مقدم، هم در میانه این کارگاه آموزشی حاضر شد و در فضایی صمیمانه بر ضرورت تقویت جایگاه روابط عمومی ها در دستگاه های مختلف تاکید و اظهار کرد: امید آفرینی و اعتماد زایی مهمترین وظیفه روابط عمومی ها است.

 

 

همچنین،عبدالله الماسی، هم با اشاره به مغفول ماندن بخش زیادی از توان و استعداد مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان، از مدیران کرمانشاه خواست که توجه و حمایت لازم را برای شکوفایی ظرفیت های بالقوه روابط عمومی انجام دهند.

 

 

  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه ، آموزش را زیربنای تغییر و تحول در جامعه بر شمرد و گفت که دوره های آموزشی برای روابط عمومی های استان ادامه دار خواهد بود.

کد خبر 1193822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha