اجرای برنامه های فرهنگی و هنری طی دهه ولایت

ابدالی پور، گفت: همزمان با دهه ولایت برنامه های متنوع دینی، فرهنگی با رویکرد بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار می شود.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: این برنامه ها همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان با برگزاری مراسم دعای عرفه، اقامه نماز و جشن عید آغاز  آغاز می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد  لرستان، افزود: طی روزهای اخیر و در آستانه عید قربان،  فضاسازی مناسب مساجد و خیابان های اطراف با استفاده از بنر، پوستر و پرچم های رنگی انجام شده است.

 

وی ادامه داد: دهه ولایت فرصتی برای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی است، و این مهم در قالب برنامه های مختلف در کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرایی می شود.

 

ابدالی پور افزود:  اهمیت امامت و تبعیت از ولایت فقیه محور اصلی برنامه های دهه ولایت است، که در قالب برنامه های چون نشست های بصیرتی، مسابقات کتابخوانی، جلسات با حضور روحانیون و اساتید دانشگاه ها و همچنین تشکیل حلقه ها و گفتمان های پرسش و پاسخ برای نوجوانان و جوانان اجرایی می شود.

 

وی تصریح کرد: محافل انس با قرآن کریم، جشنواره ها و مسابقات در رشته های مختلف، نمایشگاه هنری، مسابقه نقاشی و دلنوشته و نمایشگاه آثار کودکان و نوجوانان، شب شعر با موضوع ولایت، ختم قرآن و صلوات هدیه به ساحت مقدس حضرت امیرالمومنین (ع) و برپایی ایستگاه های صلواتی توزیع شربت و شیرینی نیز ازدیگر برنامه هایی است که به مناسبت دهه ولایت در کانون های مساجد استان اجرا می شود.

 

ابدالی پور اظهار کرد: مسابقه های پیامکی با محوریت غدیر و ولایت حضرت امام علی (ع) از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در دهه امامت و ولایت است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

کد خبر 1193866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha