پارک پلی‌پروپیلن استان به زودی کلنگ‌زنی می‌شود

بهرام نیا با بیان اینکه پارک پلی‌پروپیلن استان به زودی کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: با ایجاد پارک پلی‌پروپیلن بارقه امید در اقتصاد و اشتغال برای جوانان جویای کار استان ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، ظهر امروز(۱۶ تیر) در  بازدید از محل پیشنهادی پارک پلی‌پیلین ایلام در منطقه صالح‌‌آباد، اظهار کرد: امروز به همراه مردم و مسولان استان  مرتبط با حوزه های زیرساخت های احداث پارک پروپیلن در این منطقه حضور پیدا کرده ایم.

 

«حسن بهرام نیا» تصریح کرد: امروز  مدیران مرتبط با واگذاری زمین و اخذ مجوزات لازم در منطقه صالح آباد حضور داشتند که همه مسئولان مرتبط اعلام کردند که هیچ مانعی برای اختصاصی زمین و ارایه مجوزات لازم وجود ندارد.

 

وی یادآور شد: پارک پروپیلن شامل ۹۲ کارخانه است که ۴۲۰۰ نفر اشتغالزایی به صورت مستقیم خواهد داشت و تحول بزرگی را در زمینه اشتغال و اقتصاد در استان ایجاد خواهد کرد.

 

استاندار ایلام  بیان کرد: سرمایه گذار را در یکی دو هفته دیگر به استان دعوت خواهیم کرد و اگر محل مورد نظر، مانعی از لحاظ فنی و سایر حوزه ها مشکلی وجود نداشت، به زودی کلنگ زنی آن انجام خواهد شد.

 

بهرام نیا گفت: احداث پارک پروپیلن یکی از مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام بوده است که بارقه امیدی را در استان به‌ویژه برای افراد جویای کار ایجاد خواهد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه انشاءالله درصورت نبود مشکل به زودی این ابر پروژه کلنگ‌زنی می شود، خاطرنشان کرد: از تمام ظرفیت ها و توانمندی ها در راستای اجرای این طرح  در استان استفاده خواهد شد.

 

کد خبر 1193954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha