تردد بیش از ۳۳ هزار زائر از مرز بین امللی مهران

فرماندار مهران با اشاره به تردد انفرادی زوار از مرز مهران گفت: از چهاردهم تیرماه امسال تا کنون بیش از ۳۳هزار نفر برای حضور در مراسم عرفه از مرز زمینی مهران تردد کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « علی عباس شفیعی» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده با دولت عراق، امکان تردد زائران از مرزهای زمینی مهران به صورت انفرادی و جمعی برای حضور در مراسم پر فیض دعای عرفه فراهم شده است.

 

فرماندار مهران با اشاره به هماهنگی دستگاه های خدمات رسان در مرز مهران در راستای تسهیل در تردد زوار، تصریح کرد: از تاریخ چهاردهم تیر ماه، مرز زمینی مهران برای تردد زائران تردد بیش از ۳۳ هزار زائر از مرز بین امللی مهرانبه صورت انفرادی باز شده است.

 

وی با بیان اینکه از این تاریخ تا امروز در مجموع بیش از ۳۳ هزار تردد در مرز بین المللی مهران ثبت شده است، گفت: شرط خروج از مرز مهران داشتن گذرنامه معتبر و کارت واکسن کرونا است.

 

فرماندار مهران  از زائران خواست با توجه به فصل گرما سفر خودشون رو مدیریت کنند تا دستگا‌های خدمات رسان بتوانند به آسانی به زوار خدمت کنند.

 

نادعلی، شهردار مهران هم با اشاره به ایجاد و ساماندهی پارکینگ برای خودرو‌های زوار، گفت: برای انتقال زائران از داخل شهر به پایانه مرزی،ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت شبانه روز در خدمت زوار خواهد بود.

 

 سلیمانی، مدیر پایانه مرزی مهران هم از آمادگی مرز برای بازگشت زوار خبر داد و گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی در مرز بین المللی مهران آمادگی دارند تا در برگشت، زوار را به نقاط مختلف کشور انتقال دهند.

کد خبر 1193982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha