۸۰ هزار میلیارد ریال بودجه از سوی سازمان برنامه به بیمه‌ها اختصاص یافت

عین‌اللهی گفت: به منظور تقویت بیمه‌ها به عنوان مطالبه اصلی رئیس‌جمهور ۸۰ هزار میلیارد ریال بودجه به بیمه از سوی سازمان برنامه اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان؛ بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه ۱۷ تیرماه در دیدار با مردم کامیاران به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور اظهار کرد: تقویت بیمه‌ها از مطالبات اصلی رئیس‌جمهور است و در همین راستا دستور اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال بودجه از سوی سازمان برنامه به بیمه‌ها را صادر کرده است.

 

 

وی با بیان اینکه این اعتبارات به مرور افزایش پیدا می‌کند، افزود: در تلاشیم با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و بالا بردن سطح سطح پوشش بیمه‌ای، سهم پرداختی بیماران را به حداقل ممکن برسانیم.

 

 

عین‌اللهی با بیان اینکه فرانشیز بیماران نسبت به سال قبل افزایشی نداشته است، گفت: این طرح طی یکی دو هفته آینده عملیاتی می‌شود.

 

 

وزیر بهداشت، تقویت ساختار بیمه‌های همگانی برای حمایت بیشتر از بیماران را یکی از برنامه‌های اصلی دولت در حوزه سلامت دانست و تصریح کرد: در گام نخست ۶ میلیون نفر از اقشار سه دهک اول که کمتر برخوردار بودند، زیرپوشش بیمه قرار گرفتند.

 

 

وی با بیان اینکه حمایت از داروهای پرمصرف قدم بعدی وزرات بهداشت بود، اضافه کرد: در جلسه روز گذشته هیأت دولت دستور تقویت سازمان‌های بیمه‌گر برای حمایت از بیماران صادر شد.

 

 

عین‌اللهی در مورد بیمارستان سینا کامیاران اضافه کرد: این بیمارستان وضعیت استانداردی ندارد و باید مداخله جدی برای آن انجام شود.

 

 

وی تأکید کرد: تمام تلاش خود را برای اختصاص بودجه برای اجرا و اتمام این پروژه بکار خواهیم گرفت.

 

 

وزیر بهداشت با بیان اینکه مشکلات مردم کامیاران با اجرا و بهره برداری از این پروژه حل نمی‌شود، اضافه کرد: طرح جامع بیمارستان باید در حومه شهر کامیاران پیگیری شود.

کد خبر 1194114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha