طرح تابستانه اوقات فراغت در مسجد امام هادی (ع) شهرکرد آغاز شد

سهرابی گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان کانون فرهنگی هنری «ذوالفقار» شهرکرد برای برگزاری طرح اوقات فراغت و راه اندازی کلاس های آموزشی در بخش های مختلف برنامه ریزی ویژه ای کرده است.

«محمد سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، اظهار داشت: همزمان با آغاز فصل تابستان کانون فرهنگی هنری «ذوالفقار» شهرکرد برای برگزاری طرح اوقات فراغت و راه اندازی کلاس های آموزشی در بخش های مختلف برنامه ریزی ویژه ای کرده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام هادی (ع) شهرک منظریه شهرکرد ادامه داد: به منظور برنامه ریزی و پرکردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان، طی هماهنگی با مراکز فرهنگی و هنری کلاس های آموزشی این طرح در تابستان برگزار می شود.

 

وی، کارگاه خلاقیت، آموزش خط تحریری، آموزش تنیس روی میز، روخوانی و روان خوانی قرآن، فوتبال هفتگی و آموزش مهارت های مطالعه را از جمله کلاس های آموزشی و برنامه ریزی شده توسط کانون فرهنگی هنری «ذوالفقار» شهرکرد عنوان کرد.

 

سهرابی بابیان اینکه طرح اوقات فراغت امسال با شعار «مسجد، شوربندگی و نشاط زندگی» برگزار می شود گفت: آموزش زبان انگلیسی، آموزش درس های تقویتی، کلاس های ورزشی، برگزاری اردوهای تفریحی، مسابقات کتابخوانی و ورزشی از دیگر کلاس های آموزشی و برنامه ریزی شده توسط کانون فرهنگی هنری «ذوالفقار» شهرکرد است.

 

وی با تاکید بر اینکه این کلاس های تحت نظر اساتید مجرب هنری، تربیت بدنی، پرورشی و علمی خواهد بود، افزود: همراه با برگزاری این کلاس ها، اردوهای سیاحتی، تفریحی، زیارتی و برنامه های متنوع و مفرح دیگری هم تدارک دیده شده است که علاقمندان می توانند برای ثبت نام همه روزه صبح و بعدازظهر به مسجد امام هادی (ع) شهرک منظریه شهرکرد مراجعه کنند.

 

کد خبر 1194196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha